20 mai 2014

Promovare Site Online

Desi eu nu am asa ceva, am un blog. Este placerea mea vinovata, per say. Un loc unde imi scriu gandurile sau comentariile asupra unor subiecte.

Promovare site online

Precum am vorbit si in articolul precedent, majoritatea companiilor prefera sa isi promoveze produsele/ideile/proiectele/etc pe internet. Cel mai cunoscut este SEO. Dar, majoritatea celor care nu isi permit un webside costisitor, folosesc metoda bannerelor. 



Prin promovare PPC intelegem realizarea unor campanii de publicare anunturi si link-uri sponsorizate folosindu-ne de Google AdWords sau alte retele cat si popularea cu fani a paginilor de Facebook prin intermediul serviciului numit Facebook Ads. Da, acele ads-uri care uneori sunt foarte enervante, in coltul paginii. 

De asemenea, publicarea de link-uri, bannere, sau advertoriale contra cost pe diverse site-uri cu trafic ridicat este o practica foarte des intalnita asa cum si campaniile de Email Marketing (trimitere de newslettere, etc.) sau campaniile publicitare prin SMS. 
Promovarea site-urilor online a devenit foarte populara si chiar necesara. Ca si mini blogger, pot spune ca ads-urile si promovarile online in mare iti pot schimba radical viziunea asupra altor blogguri sau chiar a bloggului tau. Vizionarile cresc si la fel si increderea si eficienta ta, ca 'angajat'. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu