2 ian. 2011

Scrisoare de plecare(poem)

Vise, vise am avut de mica

Si credeam în ele în fiecare clipa

Iar acum uite unde sunt, am o vârstă și știu

Știu mai multe, vrute și nevrute



Știu ca trebuie sa scriu o scrisoare de plecare

Pentru fiecare, exista o zi în care

Trebuie sa-ți iei rămas bun de la o viata, de la o casa

De la o iubire, de la mândrie și sa primești cu bratele deschise

Ce va veni sa fie



Mami, eu iți spun acum

Ca în curând voi pleca pe propriul meu drum

Si știu ca-mi va fi bine, tu ții la mine și asta e de-ajuns

Ai încredere, știu ce fac, o sa-l fac și pe dracu-n patru

Si ceva, ceva cu siguranță o s-ajung.



Știi mereu ca viata se va schimba

Vine o vreme în care totul depinde de logica ta

Nu poți spune nu, nu poți nega

Dorința aceea, de a fi cineva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu